Acasa e in Onesti

Toti cei care am plecat din Onesti am vrut mai mult decat ne putea oferi un mic oras din Bacau. Am ajuns in diferite colturi ale tarii unde am inceput sa numim „casa”  camera de camin sau apartamentul in care stam in chirie.

Ne-am facut noi prieteni, ne-am indragostit si am inceput sa apreciem distantele in statii de metrou sau de autobuz. Usor am inceput sa ne familiarizam cu noile orase in care am ajuns.

Eu am ales Bucurestiul. Insa indiferent de cat de bine m-as simti cea mai frumoasa ruta pe care o parcurg intotdeauna cu emotii si cu nerabdare este Bucuresti-Urziceni-Buzau-Focsani-Adjud-ONESTI.

Nu reusesc sa ajung acasa atat de des cat imi doresc si mi-e greu sa exprim in cuvinte dorul de casa, dorul de toti cei din Onesti.

Pentru mine si pentru toti cei ca mine am creat acest blog prin care voi incerca sa va transpun pentru cateva momente ACASA.

Acest articol a fost publicat în Home. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Acasa e in Onesti

  1. andra zice:

    O idee minunata, mai ales ca sunt in aceeasi situatie ca si tine…….si dorul de micul orasel si de familie si de vechii prieteni si de tot il simt in fiecare zi.
    Sunt nerabdatoare sa vad poze din Onesti-ul din 2012 si multe vesti.
    Abia astept sa ma incanti!!!!

  2. elenacarausu zice:

    Promit sa vin cu noutati cat mai curand!

  3. Anca Banca :) zice:

    ruta mea preferata e: Tg Mures – Sighisoara – Brasov – Tg Secuiesc – Poiana Sarata 🙂 – Onesti
    luuuuuuuuuuung drumm dar fain si emotionant

  4. elenacarausu zice:

    Lung, dar intotdeauna te aduce in oraselul in care am copilarit! Mie-mi place cel mai mult cand pe telefon imi scrie ONESTI. Atunci stiu sigur ca sunt acasa. :p

  5. elenacarausu zice:

    Numai tu puteai sa spui asta!!! :))) Cand ziceai ca mai vii acasa? >:D<

    • Lari zice:

      Eu folosesc rute ocolitoare, foarte ocolitoare, si deseori ma pierd, de asta nu reusesc sa ajung acasa.

      ps. def acasa: ??????

      • elenacarausu zice:

        Drumul stiut e cel mai scurt. 😉 Data viitoare mergi pe el. Definitia pentru acasa o gasesti pe ttp://www.facebook.com/SiEuSuntDinOnesti 🙂 HOME IS WHERE YOUR MOM IS!

  6. lena zice:

    Eu prefer ruta prin Ploiesti ….e mai sigura! 😉

  7. Lena zice:

    Ai dreptate, însă rămân la părerea că este mai sigură!…..;)

  8. MIA zice:

    Nu ati mai fost acasa? Cam rar mergeti fie pe drumul scurt sau pe cel ocolitor

Lasă un comentariu