Noul CAPITOL din Onesti

Primul cinematograf in care am intrat a fost Capitol din Onesti. Nu mai stiu exact ce film rula pe atunci. Ce stiu sigur e ca primul lucru pe care am vrut sa-l fac a fost sa-mi pun mana in fata proiectorului ca sa-mi vad degetele pe ecran.

Mi-amintesc aglomeratia din vremea cand Titanicul castiga 11 oscaruri.  Am stat  pe scari prima oara cand am vazut filmul pentru ca sala era full.

Chiar daca odata cu trecerea timpului vechiul Capitol devenea un loc din ce in ce mai murdar si mai sinistru mi-a parut rau cand a fost inchis. Am preferat insa sa mi-l amintesc ca locul unde multi dintre noi am indraznit sa atingem chiar si numai pentru o clipa mana persoanei pe care o iubeam pe ascuns.

Am lasat pentru final vestea buna. Vom putea din nou sa mergem la film la Onesti. Lucrarile de proiectare si executie reparatii cinematograf Capitol, municipiul Onesti” se apropie de final iar cinematograful imbunatatit, printre altele, cu sistem digital 2D/3D se va deschide cat de curand. Mai exact dupa Paste.

Eu abia astept. Ma saturasem sa merg pana la Bacau doar ca sa vad un film… si sa mananc la KFC.🙂

Acest articol a fost publicat în Ce mai e nou prin Onesti. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Noul CAPITOL din Onesti

  1. andra spune:

    Asta DA veste:))) ma bucur sa citesc astfel de noutati…..Cand mergem la film?

  2. diana elena spune:

    Si eu de abia astept sa merg la fil in noul cinematograf. Insa nu o sa uit niciodata vechiul cinema unde am vazut pt prima data Titanic si am plans 3 ore…:P

  3. acest blog este minunat. sunt prea obisnuita cu bucuresti .uita ca in galati era doar un singur mc si cred ca abia recent am dobandit un kfc.

    • elenacarausu spune:

      Ma bucur enorm ca iti place…mai ales ca am primit si destule critici in legatura cu ideea pe care am ales-o.🙂 Imi place Onestiul. De fapt iubesc Onestiul, orasul in care m-am nascut. Spun asta cu riscul de a mi se spune din nou ca sunt obsedata de acest oras. Nu e adevarat…Pur si simplu acolo e ACASA pentru mine! O sa scriu si un post care sa te familiarizeze cu orasul. Nu stiu daca ai ajuns acolo vreodata.

  4. Lari spune:

    Eu nu am vazut titanic si nu am plans, da tine bine minte filmul cu Calul (e cacofonie?nu e…boh). Lenu iti aduci aminte?

  5. Anca spune:

    daca pun si un KFC la intrare….vin si eu😛 oricum…bravo lor k misca ceva credeam k s-a desfiintat definitiv

  6. diana maria spune:

    Abia astept sa mergem la film Lenuca!!!Am auzit ca …kfc…nu va fi….dar popcorn,cola, hamburger:P…:D..

  7. diana maria spune:

    Nu esti chiar o mancacioasa….dar adori mancarea buna!!!!:P…..

Lasă un răspuns

