Narcisele si gandul catre acasa

Sunt nascuta in luna florilor- poate asta e unul dintre motivele pentru care ador aceasta perioada a anului cand intreaga natura renaste si peste tot sunt multe flori.

Am o slabiciune pentru narcise. Iar mami stie asta. Acasa, langa Onesti, ma asteapta o gradina minunata plina cu  lalele, zambile, lacramioare…si multe, multe narcise! Insa pana voi ajunge acasa ma voi delecta cu narcisele pe care  mi le-am cumparat ieri din piata. Si cu cele pe care mi le-am pus de dimineata pe birou.

Pe voi ce va duce cu gandul ACASA?

Acest articol a fost publicat în Despre mine și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Narcisele si gandul catre acasa

  1. Lena spune:

    8->……..

  2. Monica spune:

    Cu riscul de a te plagia, iti spun ca pe mine tot florile ma duc cu gandul catre casa mamei.🙂 Mai exact lalelele!🙂

  3. mihaela spune:

    ELENUTA cum ìti spunea (pàpintele) tatàl Tàu, viata din stràini este grea cìnd te gìndesti la locul natal………….. dar trebuie sà mergem mai departe si sà nu uitàm nici o-datà de unde am PLECAT…………..

  4. andra spune:

    Mirosul ciresilor infloriti ma duce cu gandul acasa si abia astept:X:X::X:X dar nici narcisele nu le ignor…:X:X:X:

  5. Bogdan spune:

    Cand ma gandesc la oraselul nostru imi vine in minte un loc care pentru mine inseamna un coltisor de Rai – Curtea Bisericii Vechi a orasului – care pe timp de primavara este ca o gradina plina de flori frumoase, unde sentimentul tristetii din cimitir si al Invierii din altarul de vara din timpul slujbei de Paste sau din fiecare Dumnica se imbina armonios ducand la un gand de optimism ca viata vesnica poate fi simtita inca din aceasta viata…

  6. Anca spune:

    sa stii k ai dreptate…nicaieri nu am mai vazut / avut vaza plina cu narcise albe, ca de Paste…k la mami acasa….aici aproape k nici in piata nu prea gasesti…rar si uratele😦
    ahhh si astept mirosul de salcam….cum era acasa…ce-l simteam din balconul camerei mele…

    hehehe…. si incinta plina de papadii galbene…ce frumusete!! aici mai rar..betoane peste betoane…cand gasesti un petec de iarba, e plin de dudu de catelusi😛

    • elenacarausu spune:

      Eu din cate ai vazut in poze mi-am procurat si la munca si acasa cate un buchetel. Sunt destule persoane care le vand la metrou.🙂 Dar abia astept sa ornez masa de Paste de acasa cu un buchet superb de narcise!

  7. Anca spune:

    da…vezi..asta e explicatia: in Tg Mures nu e metrou :)) d-aia nu-s narcise😛

  8. diana elena spune:

    In fata balconului de la camera mea de acasa e un cires care infloreste atat de frumos si de fiecare data cand deschid geamul, mirosul de flori de cires inunda toata camera. Abia astept…

  9. July spune:

    Imi place liliacul,oriunde il vad inflorit in onesti,primavara,ma incanta frumusetea petalelor in forma de inima si parfumul delicat si subtil al floricelelor roz,mov sau albe.asociez liliacul cu armonia si fericirea,mirosul lor trezeste in mine amintiri de mult uitate,dar care le retraiesc cu drag si placere.In plus,nu ezit niciodata sa caut florile de liliac in 3 sau 5 petale,aducatoare de noroc,sanatate si bunastare.

Lasă un răspuns

