Cine nu-l cunoaste pe Gigel Frone?

Cand eram prin clasa a 5-a tati m-a intrebat daca vreau sa iau cursuri de chitara. Atunci l-am cunoscut prima oara pe Gigel Frone.

L-am mai vazut dupa cativa ani cand venea prin liceu pentru a cauta fete care sa participe la concursuri de frumusete. Sau cand o cauta pe sora mea pentru a prezenta acele „concursuri de miss”.🙂

Vinerea viitoare (mai exact vineri, 13 aprilie 2012) Gigi Frone va concura pentru un loc in fianala concursului „Romanii au talent”. Eu il voi vota. Si invit toti onestenii sa faca acelasi lucru.

Haideti sa-l sustinem pe acest om, pe acest onestean care ne saluta tot timpul pe strada si care ne intampina mereu cu un zambet. Eu zic ca merita si il voi sustine vineri!

Puteti urmari prestatia lui Gigi din preselectiile emisiunii „Romanii au talent” aici: http://www.youtube.com/watch?v=W4N0OSLxEq4 .

Acest articol a fost publicat în Ce mai e nou prin Onesti și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Cine nu-l cunoaste pe Gigel Frone?

  1. kriys spune:

    Nu stiam ca e din Onesti.
    God, ce am mai ras cand am vazut concursul de miss :)))
    Bine ca a inceput sa cante, ca altfel nu il alegeau🙂

  2. andra spune:

    Il sustin si eu:))) de cate ori il vom mai vedea pe GIGI la TV?:))))))

  3. July spune:

    E talentat si pasionat de chitara,muzica,vocea lui e calda,sincera si emotionanta.e un roman,onestean cu adevarat talentat!sunt sigura k multa lume il admira pentru curajul si talentul lui.sa-l votam cu incredere!bafta,Gigy!

  4. diana elena spune:

    E geniala intreaga situatie:) oricum eu il susutin
    Si poate ii vor da si lui un alt sacou, pt ca de cand il stiu( si il stiu de mult timp), saracul om are un singur sacou
    Asta e sansa lui de a arta intregii tari ce stie si de a-si innoi garderoba:)

  5. diana maria spune:

    hai Gigi!!!Si eu il voi sustine pe Gigi…merita sansa asta…Mi-aduc aminte cand ma cauta pe la scolile pe la care am predat sa fac parte din nu stiu ce juriu la un concurs de miss:D…succes GIGY!!!

Lasă un răspuns

