Gigel Frone s-a calificat in finala concursului Romanii au talent!

Sa-l aplaudam din toata inima pe Gigel Frone, pe unul dintre cei mai talentati onesteni!

Eu l-am votat si vreau sa multumesc tuturor celor care au fost alaturi de el in aceasta seara.

Sper din tot sufletul ca el sa se alature onestenilor care si-au indeplinit pana si visele care candva li se pareau irealizabile.

Felicitari Gigi! Te vom sustine in continuare si ne mandrim cu tine!

O parte din prestatia lui Gigi din aceasta seara o puteti urmari aici: http://www.youtube.com/watch?v=–MXYZocSxQ .

Acest articol a fost publicat în Onesteni-acasa si in toate colturile tarii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Gigel Frone s-a calificat in finala concursului Romanii au talent!

  1. Onesti view spune:

    Multumim pentru sprijinul acordat in initiativa noastra de a-l vota pe Gigel Frone. Urmeaza finala, si te invitam la cel mai mare eveniment al anului http://www.facebook.com/events/151962504930820/

  2. diana elena spune:

    Si eu l-am vazut. A fost genial si nu se mai oprea:) Ar fi putut sa cante fara probleme pana de Inviere:)
    Abia astept sa-l vad in finala!
    P.S. Stiam eu de ce-mi place de Andi Moisescu, a ales pe cine trebuia

  3. diana maria spune:

    succes Gigi in continuare!!!!bravo!!!

  4. andra spune:

    Gigel are talentul la el:))))

  5. ania spune:

    L-am urmarit si s-a descurcat minunat.L am felicitat( stii ca el ne saluta mereu) si mi-a spus ca Dzeu a fost cu el pentru ca a intrat in concurs chiar cand noi eram la Sf Biserica la Prohodul Domnului Inspirata si coregrafia.

  6. ania spune:

    Pe 11 mai 2012 Gigel Frone va intra in finala ROMANII AU TALENT,revelatia onesteana are sanse daca il com sustine .Din cate stiu onestenii sunt uniti la nevoie. Sa-l ajute Bunul Dumnezeu

  7. Pingback: Cremă de zahăr ars din Pădurea Baciu la o partidă de poker cu Gigel Frone și albinuța zum-zum-zum | Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

