1 iunie-ziua noastra!!

La multi ani tuturor! La multi ani voua, prietenilor, copiilor, familiilor voastre! Am fost foarte ocupata (nici nu am mai fost pe acasa) si n-am mai apucat sa scriu insa o sa-mi reiau activitatea! Multumesc celor care au continuat sa acceseze site-ul si mi-au lasat comment-uri!

Si ca sa fie si o mica stire aici, desi sunt convinsa ca deja ati aflat- astazi ( 1 iunie, de ziua noastra, a tuturor) se deschide strandul! Asa ca va urez baita si bronzare placuta! O sa revin cu poze si ceva detalii dupa ce o sa-l vizitez!

La multi ani inca o data tuturor! Sa nu lasati niciodata sa dispara copilul din sufletele voastre!

Image

Acest articol a fost publicat în Home. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la 1 iunie-ziua noastra!!

  1. Amal spune:

    Multumim ! Iti dorim si tie multa fericire si tot ce-ti doresti sa se implineasca!

  2. AMAL spune:

    LA MULTI ANI LENUKA SI AS VREA SA TI SE IMPLINEASCA TOATE DORINTELE SA FII SANATOASA ,IUBITA ,SA AI NUMAI SUCCESE ..TE IUBESC PANA LA CER SI RETUR

Lasă un răspuns

