As vrea sa ma astepte si pe mine cineva – Je voudrais que quelqu’un m’attende quelque part

De cand mi-am schimbat locul de munca si merg zilnic 11 statii de metrou pana la munca (22-dus-intors- si da, aud foarte des „Trenul stationeaza 2 minute”) mi-am reluat o activitate pe care o practicam mult mai des candva: cititul.

As vrea sa ma astepte si pe mine cineva

As vrea sa ma astepte si pe mine cineva

Azi dimineata am ales din umila biblioteca pe care o avem in apartamentul in care stam cu chirie „As vrea sa ma astepte si pe mine cineva”-„Je voudrais que quelqu’un m’attende quelque part” de Anna Gavalda. Nu stiu ce m-a atras prima oara la aceasta carte- titlul care m-a facut sa-mi amintesc de balul de la Jurnalism, din anul I de facultate (pentru mine titlul ar fi fost: „As vrea sa ma duca si pe mine tati la bal”- colegele mele au fost duse cu masina la bal de catre parintii lor, iar tati meu era la 300 de km distanta…), formatul cartii- o carte mica, usor de manevrat in metrou, care incapea la fix in micuta mea geanta de azi, sau Turnul Eiffel care apare in poza de pe coperta (intodeauna am visat sa ajung la Paris).

N-o sa iti dau prea multe detalii despre „As vrea sa ma astepte si pe mine cineva”. Iti zic doar ca este de fapt o culegere de povestiri de viata in care daca nu te vei regasi chiar tu ca personaj principal vei recunoaste cu siguranta un prieten sau o cunostinta. Persoanei care spune „As vrea sa ma astepte si pe mine cineva” i se implineste visul. Acelasi lucru ti-l doresc si tie: sa te astepte tot timpul cineva, sa te duca tot timpul cineva undeva…unde vrei tu…

Nu am terminat de citit carticica pe parcursul celor 22 de statii de metrou. Insa nu am lasat-o din mana dupa ce am intrat in casa. Si mi-a placut asa de mult incat m-am gandit sa ti-o recomand si tie. Daca nu reusesti sa faci rost de ea, anunta-ma, poate te ajut.

Lectura placuta!😉

Acest articol a fost publicat în Despre mine și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la As vrea sa ma astepte si pe mine cineva – Je voudrais que quelqu’un m’attende quelque part

  1. kriys spune:

    Suna bine descrierea cartii! Ce draguta ca nu ai renuntat la blog🙂

  2. Anca spune:

    te cred ca e faina carticica, cel putin titlul ei te incita la citit.
    insa felul meu de a fi ma impinge a vedea dincolo de aparente, prin urmare am vazut ceva, in poza ta, pe fundal…care-mi place😉 love picture😉
    enjoy your live together !

  3. Amal spune:

    Sunt sigura ca la balul bobocilor ca tati chiar si mami au fost alaturi de tine cu gandul si rugaciuni si ti au simtit lipsa fizic Daca prin cineva intelegi parintii ei te iubesc si te asteapta neconditionat

  4. AMAL spune:

    LA MULTI ANI!UN NOU AN PLIN DE IMPLINIRI , SANATATE,SUCCESE SI TOT CE VA DORITI SA SE IMPLINEASCA

Lasă un răspuns

