Mii de lumini și de dorințe la început de an în Onești

Nu sunt genul care să laude inițiativele primăriei și ale celor care ne conduc orașul. Ba mai mult, am vrut să scriu un articol/scrisoare în care să le ”mulțumesc” celor care conduc Oneștiul pentru că nu ne-au mai dat un motiv să ne întoarcem. Nouă, celor care am plecat la facultate și nu ne-am întors, celor care am plecat în alte țări și mai venim foarte rar acasă. Dar nu acum.Image

Mă bucur de fiecare dată când mă întorc acasă. Iar acum, la trecerea dintre ani, am trăit bucuria de a vedea oneșteni fericiți. Oneșteni reuniți pe platoul Casei de Cultură, oneșteni care au intrat cu privirile luminate în Noul An. A fost lumină, au fost speranțe, au fost mii de dorințe puse la miezul nopții. Toate acestea sub minunatul foc de artificii care a luminat timp de 15 minute cerul orășelului nostru.

Așa că acum vreau să mulțumesc pe bune celor care au organizat evenimentul. Vă mulțumesc pentru că am văzut oneșteni fericiți! Am văzut suficiente scântei și lumini pentru toți cei prezenți și pentru toți cei pe care îi aveau în suflet. A fost superb! Pentru un sfert de ceas, am uitat toți de necazuri, de problemele de la muncă, de distanța la care ne aflăm de cei dragi. Am sperat la un an mai bun. 

Mulțumesc pentru că m-am simțit din nou ca în liceu, când Oituzul era plin de tineri și nu găseai niciun loc liber în care să mergi la un suc. E drept, nu i-am regăsit pe cei din generația mea în jur,  însă am văzut copii care strigau ”Wow!” la fiecare artificiu care ne lumina; am văzut bătrâni care se închinau pentru că au mai prins încă un an cu familia în această lume. Erau oneșteni fericiți! În numele lor, vă mulțumesc pentru fericirea din cele 15 minute! 

Dragi oneșteni, să aveți un an minunat, în care să fiți mereu aproape de familie și de cei dragi vouă! Să vă bucurați de fiecare moment frumos din 2014 și să vi se împlinească cele mai arzătoare dorințe! La mulți ani! Să ne vedem cu bine ACASĂ! Să vorbiți la fel de frumos despre orașul nostru drag! Pe curând! 

Acest articol a fost publicat în Home și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

